|
|
Цікаві видання
| Шатровський О. Г. УМКД. Крос-культурний менеджмент: Опорні матеріали до занять: Для студентів спеціальності 8.050.206 – Менеджмент ЗЕД. – Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2010. – 32 с.
Видання включає авторські навчальну та робочу програми з навчальної дисципліни. В ньому представлені також опорні матеріали для поліпшення засвоєння змісту навчальної дисципліни студентами, разом зі списком джерел
| | Пріоритети сучасного менеджменту маркетингу: монографія / І. В. Семеняк, В. А. Євтушенко, А. В. Катаєв [та ін.]; під наук. керівн. д.е.н., проф. І.В. Семеняк: – X.: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2008. – 204 с.
Книга присвячується актуальним питанням сучасного менеджменту маркетингу. Викладаються результати теоретичних й емпіричних досліджень, що мають наукове й практичне значення для вибору орієнтирів менеджменту соціального-етичного маркетингу. Наукові дослідження, результати яких представлені в монографії, виконані творчим колективом викладачів і аспірантів) Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна У підготовці монографії брали участь доктор економічних наук професор Семеняк І. В. (керівник творчого колективу, розділи 1.1, 2.2, вступ та висновки), доктор економічних наук, професор Лазаренко В. Є. (розділ 3.1), кандидати економічних наук, до центи Євтушенко В. А. (розділ 2.1), Катаєв А. В. (розділ 2.4) Мозгова Г. В. (розділи 1.3, 3.3), Оберемок С. В. (розділ 1.2), кандидат біологічних наук, доцент Шатровський О. Г. (розділ 3.2), аспіранти Пересипкіна Г. А. (розділ 2.3), Яровікова Т. І. (розділ 3.1). Мангушев Д. В. (розділ 1.1), Євтушенко А. В. (розділ 3.4). Книга, що представляється читачеві, народжувалася в процесі тісної роботи зі студентською й аспірантською молоддю, яка опановує сучасний менеджмент маркетингу. Потрібні були тверезі оцінки границь осво-єння нових знань, розуміння вимог студентів і, звичайно, створення власне освітньої технології. Необхідно було повертатися до тих самих теоретичних питань, але в різних ракypcax їхнього розгляду, що дозволило об'єднати фундаментальний і компетентнісний підхід до написання монографії, призначеній студентській молоді, що має, як мінімум, рівень підготовки бакалавра менеджменту або маркетингу. Книга призначена, насамперед, студентам, які навчаються за магістерськими програмами напрямків «Менеджмент» і «Маркетинг». Може становити інтерес для фахівців компаній, що визнають принципи корпоративної соціальної відповідальності.
| | Рахман М.С., Мангушев Д.В. Контролінг: Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2008. – 140 с.
Навчальний посібник присвячено теоретичним та практичним аспектам контролінга – нового напрямку в економічній науці, на базе інформаційних технологій. Особливу увагу приділяється питанням, пов'язаним із реалізацією мети підприємства: плануванню, розробці бюджету, управлінському обліку, аналізу і контролю відхилень фактичних результатів діяльності від планових, вибору оптимальних управлінських рішень. Навчальний посібник допоможе студентам самостійно вивчити теоретичні питання, практичні задачі та виконати курсову роботу.
| | Семеняк І.В. Стратегічний маркетинг: Навчальний посібник. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2007. – 304 с.
В книзі визначено основні засади теорії і практики стратегічного маркетингу як найважливішого напрямку, що забезпечує сталий соціально-економічний розвиток суб'єктів господарювання. Матеріал представляє сучасний погляд на стратегічні задачі, інструменти та технології маркетингу. Значну увагу приділяється роботі з конкретними ситуаціями. Навчальний посібник призначено для студентів вищої школи України економічних спеціальностей, які вивчають стратегічний маркетинг, а також для самостійної роботи іноземних студентів і аспірантів, для молодих викладачів і підприємців, що практикують.
| |
Катаєв А.В., Оберемок С.В. Види та кваліфікаційні характеристики 'маркетингових' професій: Довідковий посібник для студентів і випускників спеціальності 'Маркетинг'. - Харків: Видавець Оберемок В., 2006. - 124 с. Книга є результатом ретельного вивчення офіційної документації України. В ній детально охарактеризовано посади, які можуть займати власники дипломів зі спеціальностей 'Маркетинг' і 'Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності'.
| | Соціально-етичний маркетинг: Монографія / Семеняк І.В., Євтушенко В.А., Катаєв А.В., Мозгова Г.В., Оберемок С.В. – Харків: ХНУ, 2005. – 139 с. Представлено еволюцію теорії сучасного соціально-етичного маркетингу, його положення в ринковій економіці, напрямки розвитку та взаємозв'язок з відповідальністю підприємств. Дана оцінка маркетингового середовища в Україні, проведено узагальнення стратегічний орієнтирів підприємств. Представлено модель капіталу підприємств, методологічні та методичні рішення з організації соціально-орієнтованого маркетинг-аудиту. | | Катаєв А.В. Соціально-орієнтований маркетинг-аудит: Монографія. – Харків: Видавець Оберемок В., 2005. – 212 с. В монографії представлені наукові положення щодо сутності соціально-орієнтованого маркетинг-аудиту, пропозиції по розробці способів його адаптації до соціальної політики і соціальної відповідальності бізнесу. В роботі узагальнено напрями розвитку та бар'єри використання теорії сучасного соціально-етичного маркетингу, наведено детальний аналіз світового і українського ринків аудиторсько-консалтингових послуг. | | Семеняк І.В. Філософія маркетингу: Модуль академічної освіти зі спеціальності 'Маркетинг': Навчальний посібник. – Харків: ХНУ, 2004. – 80 с.
Представлено навчально-методичні матеріали для самостійної роботи студентів спеціальності 'Маркетинг', які вивчають філософські та економічні основи маркетингу, історію його розвитку як модулі вступного курсу. Рекомендований для використання студентами інших економічних спеціальностей, які вивчають загальний курс маркетингу на рівні академічної освіти.
| | Шатровський О.Г. Фундаментальні основи маркетингу: Системне природознавство і екологія: Навчальний посібник для студентів економічних спеціальностей ВНЗ. – Харків: Каравелла, 2003. – 188 с.
Навчальний посібник з Грифом Міністерства містить ексклюзивний курс, розроблений на нашій кафедрі. Викладено авторський підхід до представлення природних систем та їхньої взаємодії з соціальними структурами. Надає маркетологові уявлення про роль природного середовища в складному процесі споживання и про різманітність споживачів. Служить відправною точкою в модулі природно-соціальних дисциплін.
| | Болотна О.В. Теорія і практика маркетингу. – Харків: ХНУ, 2002. – 173 с.
Представлено наукові узагальнення про умови формування концепції маркетингу, про ринки та ринкове середовище підприємства у трансформаційний період, про моделювання поведінки підприємства.
| | Семеняк І.В. Загальний курс маркетингу: Для студентів економічних факультетів. – Харків: Книжкове видання 'РА', 2000. – 344 с.
Навчальний посібник з Грифом Міністерства з нормативного для економічних спеціальностей курсу 'Маркетинг' призначений для самостійної роботи студентів у системі опорного викладання. Містить перелік тем навчальної дисципліни, тести самоконтроля та рекомендовану літературу.
|
|
|
|