Економічний факультет

Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
УКР    РУС    ENG   

 


Спеціаліст з Маркетингу

Навчальна дисципліна «Маркетинговий менеджмент»

Мета: засвоєння теоретичних знань з організації, плану­вання, реалізації та контролю маркетингової діяльності на під­приємстві.

Змістові модулі:

Модуль 1. Теоретико-методичні та організаційні засади управління маркетингу

Модуль 2. Маркетингове планування в  системі  управління маркетингу

Навчально-методичне забезпечення: НМКД – робоча програма, тексти лекцій, плани практичних занять, пакет розрахунково-аналітичних завдань, кейси, тести, ситуації. В наявності електронний варіант.

Мова викладання: українська, російська.

Статус: нормативний

Курс: 5

 Семестр: 9

           

Форми та методи навчання: лекції, ситуації, case-study, розрахунково-аналітичні завдання, тренінги, рольові ігри, тестування
Форми організації контролю знань, система оцінювання:

іспит – 9 семестр,                                                                                                                                                                                 

курсова робота – 9 семестр.

Іспит: 60 % – модульний контроль (2),

          40 % – підсумковий контроль: екзаменаційна робота в письмовій

                    формі (2 ак. години)

Оцінювання відбувається за чотирьохбальною шкалою та шкалою ЕСTS.

 

Попередні умови для вивчення: навчальні дисципліни – «Макроекономіка», «Мікроекономіка», «Маркетинг», «Економіка підприємства», «Менеджмент», «Маркетингові дослідження», «Інформаційні системи та технології в маркетингу», «Маркетингова товарна політика», «Маркетингова політика комунікацій», «Маркетингова цінова політика», «Маркетингова політика розподілу».

 


 

         
         
       
  Анонси
 





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 









Економічний факультет
м. Харків, вул. Мироносицька, 1
Харківський національний університет
імені В.Н. Каразіна