|
Кафедри Навчання Програми вступних випробувань Денне навчання Освітні програми Дисципліни та викладачі за програмами підготовки Каталоги вибіркових дісциплін Навчально-методичні комплекси дисциплін Заочне (дистанційне) навчання Аспірантура та докторантура Навчально-виховна робота Акредитація 076 магістр Навчальні курси Електронна бібліотека Типові форми з організації навчального процесу Студентські практики Міжнародна діяльність |
Спеціаліст з МаркетингуНавчальна дисципліна «Маркетинговий менеджмент» Мета: засвоєння теоретичних знань з організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності на підприємстві. Змістові модулі: Модуль 1. Теоретико-методичні та організаційні засади управління маркетингу Модуль 2. Маркетингове планування в системі управління маркетингу Навчально-методичне забезпечення: НМКД – робоча програма, тексти лекцій, плани практичних занять, пакет розрахунково-аналітичних завдань, кейси, тести, ситуації. В наявності електронний варіант. Мова викладання: українська, російська. Статус: нормативний Курс: 5 Семестр: 9
Форми та методи навчання: лекції, ситуації, case-study, розрахунково-аналітичні завдання, тренінги, рольові ігри, тестування іспит – 9 семестр, курсова робота – 9 семестр. Іспит: 60 % – модульний контроль (2), 40 % – підсумковий контроль: екзаменаційна робота в письмовій формі (2 ак. години) Оцінювання відбувається за чотирьохбальною шкалою та шкалою ЕСTS. Попередні умови для вивчення: навчальні дисципліни – «Макроекономіка», «Мікроекономіка», «Маркетинг», «Економіка підприємства», «Менеджмент», «Маркетингові дослідження», «Інформаційні системи та технології в маркетингу», «Маркетингова товарна політика», «Маркетингова політика комунікацій», «Маркетингова цінова політика», «Маркетингова політика розподілу». |
Економічний факультет м. Харків, вул. Мироносицька, 1 |
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна |