Економічний факультет

Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
УКР    РУС    ENG   

 


Магістр з Маркетингу

Навчальна дисципліна «Маркетинговий менеджмент» 

 Мета: засвоєння теоретичних знань з організації, плану­вання, реалізації та контролю
маркетингової діяльності на під­приємстві.

Змістові модулі:

Модуль 1. Теоретико-методичні та організаційні засади управління маркетингу

Модуль 2. Маркетингове планування в  системі  управління маркетингу

Навчально-методичне забезпечення: НМКД – робоча програма, тексти лекцій,
плани практичних занять, пакет розрахунково-аналітичних завдань, кейси, тести, ситуації.
В наявності електронний варіант.
 

Мова викладання: українська, російська. 

Статус: нормативний

Курс: 5

Семестр: 9           

Форми та методи навчання: лекції, ситуації, case-study, розрахунково-аналітичні завдання,
тренінги, рольові ігри, тестування

Форми організації контролю знань, система оцінювання:

іспит – 9 семестр,                                                                                                                                                                                

курсова робота – 9 семестр.

Іспит: 60 % – модульний контроль (2),

          40 % – підсумковий контроль: екзаменаційна робота в письмовій

                    формі (2 ак. години)

Оцінювання відбувається за чотирьохбальною шкалою та шкалою ЕСTS.

 

Попередні умови для вивчення: навчальні дисципліни –
«Макроекономіка»,
«Мікроекономіка»,
«Маркетинг»,
«Економіка підприємства»,
«Менеджмент»,
«Маркетингові дослідження»,
«Інформаційні системи та технології в маркетингу»,
«Маркетингова товарна політика»,
«Маркетингова політика комунікацій»,
«Маркетингова цінова політика»,
«Маркетингова політика розподілу».


 


 

         
         
       
  Анонси
 





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 









Економічний факультет
м. Харків, вул. Мироносицька, 1
Харківський національний університет
імені В.Н. Каразіна