Економічний факультет

Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
УКР    РУС    ENG   

 


Лекція 3

Ринок та суб’єкти маркетингу

1 Ринок – категорія економічного механізму, яка заснована на обміні продуктами суспільної праці.
Міжнародна класифікація ринків:
 Ринок продуктів праці
 Ринок ресурсів
 Внутрішній
 Національний
 Регіональний
 Світовий
 Робочої сили
 Грошовий
 Капіталів
 Спеціальний
До організаційних форм відносять:
• Базар – організаційна форма ринку, яка передбачає купівлю/продаж одиниці продукції або невеликих партій
• Ярмарок - організаційна форма ринку, яка передбачає в першу чергу оптовий продаж товару, як правило, за угодами або контрактами. 
• Магазин - організаційна форма ринку, яка передбачає індивідуальний продаж товару.
• Аукціон - організаційна форма ринку, яка передбачає прилюдні торги за принципом зростаючої ціни
• Біржа - організаційна форма ринку, яка передбачає оптовий продаж товарів, яких не має в наявності. Біржа є посередником.

Читати далі

 


 

         
         
       
  Анонси
 





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 









Економічний факультет
м. Харків, вул. Мироносицька, 1
Харківський національний університет
імені В.Н. Каразіна