Економічний факультет

Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
УКР    РУС    ENG   

 


Лекція 5

Цінова політика підприємства

1 Ціна є одним з основних показників, яким характеризується ринок. З точки зору маркетингу ціна – мотивована і обґрунтована грошова вартість товару. В основу будь-якої класифікації цін покладено поняття оптової та роздрібної цін.
Оптова ціна виробництва ОЦВ = собівартість + прибуток
Оптова ціна галузі ОЦГ = ОЦВ + витрати посередника + податки +прибуток
Роздрібна ціна РЦ = ОЦГ + витрати збутових органів + прибуток
 Крім вище названих до ринкових цін відносять:
• Світові
• Фактичних угод
• Біржові
• Аукціонні
• Статистичні
• Офертні – ціна пропозиції
• Гнучкі
• Довідкові – зазначаються в цінниках, прайслистах
• Базисні
• Фактурні – встановлюються в залежності від виду використовує мого транспорту і супутніми витратами як на транспортування так і на сплату податків
• Монопольні
• Договірні 
 


 

         
         
       
  Анонси
 





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 









Економічний факультет
м. Харків, вул. Мироносицька, 1
Харківський національний університет
імені В.Н. Каразіна