|
Про факультет Історія Керівництво Економічна наука Конференції Працевлаштування випускників Студентське життя Наукове товариство студентів, аспірантів, докторантів і молодих учених Наші відомі випускники Профбюро Студентське профбюро Науково-методична комісія Звіт декана за 2018-2023 рр. Вибори завідувачів кафедр Кафедри Навчання Денне навчання Освітні програми Дисципліни та викладачі за програмами підготовки Каталоги вибіркових дісциплін Навчально-методичні комплекси дисциплін Заочне (дистанційне) навчання Аспірантура та докторантура Навчально-виховна робота Акредитація 076 магістр Навчальні курси Електронна бібліотека Типові форми з організації навчального процесу Студентські практики Міжнародні зв`язки ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Лекція 5Цінова політика підприємства 1 Ціна є одним з основних показників, яким характеризується ринок. З точки зору маркетингу ціна – мотивована і обґрунтована грошова вартість товару. В основу будь-якої класифікації цін покладено поняття оптової та роздрібної цін. Оптова ціна виробництва ОЦВ = собівартість + прибуток Оптова ціна галузі ОЦГ = ОЦВ + витрати посередника + податки +прибуток Роздрібна ціна РЦ = ОЦГ + витрати збутових органів + прибуток Крім вище названих до ринкових цін відносять: • Світові • Фактичних угод • Біржові • Аукціонні • Статистичні • Офертні – ціна пропозиції • Гнучкі • Довідкові – зазначаються в цінниках, прайслистах • Базисні • Фактурні – встановлюються в залежності від виду використовує мого транспорту і супутніми витратами як на транспортування так і на сплату податків • Монопольні • Договірні |
![]() |
Економічний факультет м. Харків, вул. Мироносицька, 1 |
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна |
![]() |