Економічний факультет

Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
УКР    РУС    ENG   

 


Лекція 7

Маркетингова політика комунікацій

1 Світовий досвід засвідчує, що ефективний продаж товарів може бути забезпечений лише в умовах, коли споживач розуміє призначення товару чи послуги і довіряє товаровиробнику. Такі умови створюються за допомогою реклами та інших засобів, які є складовими комунікативної політики, якої має дотримуватись підприємство.
 Комунікаційна політика – комплекс засобів про інформування споживача з метою просування продукції. При цьому переслідуються економічні і поза економічні цілі.
 Економічні:
• Рекламний доход
• Рекламний прибуток
Поза економічні:
• Ознайомлення споживача з новим товаром, новою товарною маркою, фірмою
• Інформування споживачів з новим товаром, новою товарною маркою, фірмою
• Створення та підтримка іміджу фірми (фірма-новатор, фірма дбає про вирішення екологічних проблем)
• Відокремлення товарів фірми від продукції конкурентів
• Підтримка прихильності споживачів до товарів фірми
• Вплив на звички при споживанні товарів фірми
• Підвищення рівня популярності продукції фірми
• Пробудження прихильності у споживачів до товару фірми
 


 

         
         
       
  Анонси
 





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 









Економічний факультет
м. Харків, вул. Мироносицька, 1
Харківський національний університет
імені В.Н. Каразіна